היועץ האסטרטגי של ש"ס: "ייתכן ונגיע ל-8 מנדטים"

אסתי פלד No Comments on היועץ האסטרטגי של ש"ס: "ייתכן ונגיע ל-8 מנדטים"

יענקי ביכלר מי ששימש כיועץ האסטרטגי של קמפיין ש"ס בבחירות, התראיין למשדר המרכזי וסיפר על הטלטלות שחווה יו"ר ש"ס בצהלך הקמפיין, והמהלכים הדרמטיים שהביאו לניצחון הגדול | צפו

צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפתיחת השעה השנייה של משדר הבחירות המרכזי ב'קול חי', סקרו את כלל המדגמים שהתפרסמו עד כה, הליכוד נע בין 33 ל-36 מנדטים, כחול לבן בין 36-ל-37 מנדטים. שס ויהדות התורה עם 7 מנדטים. איחוד הימין עם 4 עד 5 מנדטים. הימין החדש עובר רק במדגם אחד את אחוז החסימה.

אליטוב: אנחנו מגיעים לתוצאה עגומה הערב, כי כחלון לא הודיע על החלטתו למי להצביע וליברמן לא מוכן לענות לטלפון של נתניהו, רק אם פייגלין יכנס למשוואה ואז שניהם ליברמן ופייגלין ינקמו בנתניהו. אי אפשר לומר שנתניהו ראש ממשלה בכל מצב.

ביכלר: יש הרבה מאוד סיפוק וסיעתא דשמייא, קמפיין ש"ס לא היה קל התחיל מוקדם ועברנו הרבה טלטלות. עברו על אריה דרעי המון טלטלות בחודש האחרון, מי שמכיר היו מהלכים דרמטיים, בלאחד הרבה קהילות מתחת ש"ס אפי' שניסו להתיש אותו בדברים צדדים.

עוד הוסיף ביכלר: "אצל אריה דרעי זה לא יום כיפור לסוקרים, זה מגה יום כיפור, בסקר הראשון של ישראל היום שס לא עברה את אחוז החסימה ועכישו הוא 7 מנדטים ואפי' 8 מנדטים. במגזר החרדי אנחנו מאוחדים אבל גם במגזר הערבי וגם אצל החיילים.

צפו:



0 תגובות